Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Ord o beskriva hur jag mår o känner!

Av ann-charlottesjogren - 12 juni 2012 18:22

Besviken, ledsen, sårad o övergiven är nog orden som bäst beskriver hur jag mår o känner mig! Säger man nått till mig så antar jag personligen att man menar o håller det man sagt o lovat, är själv sådan att säger jag något eller liknande så HÅLLER jag det med OAVSETT vad, har jag lovat o säga ifrån om något är eller känns fel så säger jag det med... Har blivit sjukt sårad de senaste två åren o nu har min ork till livet börjat försvinna! Jag orkar inte längre, få behandlar mig som en människa o person o tar mig för den jag är o hur jag mår... Utav tio personer så är det nog bara två kanske tre personer som behandlar mig med respekt o håller vad dem sagt o lovat mig... Fick frågan igår om jag saknar en man i mitt liv både som pojkvän men främst en fadersfigur... Tårarna bara rann för det är PRECIS vad jag saknar, trodde jag hade en person men nu verkar jag sitta ensam!  Gråter så fort ingen ser, tanken över denna frågan gjorde att jag inte kunde somna igår... Saknar det som en gång var o fanns, men det är o var väl som allt i mitt liv bara något för ett tag... Är så EXTREMT besviken o ledsen, vet snart inte var mitt liv tar mig... Är så vilsen i mig själv o mitt mående att jag inte vet var något är på väg... Det enda jag vet är att smärtorna inom mig o i min själ växer sig större o större... Det gör så ont i mig att jag börjat avboka saker som är viktiga i mitt liv, o det är för att jag känner ingen lust till livet... Är ledsen men kan inte neka det längre, behöver en manlig förebild som jag kan luta mig mot o som kan hjälpa mig o finna det jag känner att jag förlorat... Sitter på bussen hem nu efter o varit o magnetröntgat min fotled inne i Malmö, så bara till o invänta något ifrån ortopeden... Känner bara hur allting inom mig byggs på o tårarna bränner bakom ögonlocken... När ska jag bli behandlad med kärlek o respekt o att man håller det som man sagt/skrivit eller på något sätt lovat mig?! Frågorna är många o oändliga :(

 
 
Malin

Malin

12 juni 2012 18:31

förstår dig... Vet vem du menar, tycker det är förjävligt av den personen som playat dig på det sättet...

http://maaaaaaaalin.blogspot.se

ann-charlottesjogren

12 juni 2012 18:38

Är det du Brodin?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards