Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Var finns du som ALLTID lovade o finnas för mig?

Av ann-charlottesjogren - 21 juni 2012 13:59

Du lovade o alltid finnas där för mig o stötta mig... Men här står jag ensam, dagarna blir allt jobbigare o jobbigare!! Vet inte hur detta kommer att sluta, ska bli inlagd för o göra en undersökning nästa vecka för o se om jag har cancer eller inte... Inte för att jag tror att jag har det själv, men det måste uteslutas pga  att jag har så ont i min mage som jag har... Visar det dock sig att jag har cancer så vet jag inte om jag kommer orka med behandlingen utan väljer o kasta in handduken istället...


Jag är LIVRÄDD för undersökningen, förberedelserna men även resultatet av undersökningen... Hade en person som lovade o alltid finnas för mig men nu står jag ensam... Behöver någon att luta mig mot innan allt är för sent, de ringde ifrån psyk tidigare idag o ifrågasatte att jag överdoserade Stesolid vilket jag INTE gör/gjort... Är så sjukt ledsen o förtvivlad, finns ingen jag kan luta mig mot som lyssnar eller förstår!!


Gråter floder nu, detta året har varit en pina o sjukt tufft för mig o trots det så har ändå inte halva året gått än!! Vet inte var detta kommer att sluta, men är rädd för att det kommer sluta fel!! Säg mig vad har jag gjort eller sagt för att du ignorerar mig efter o lovat o alltid finnas för mig? Inte ens ett svar på det får jag, det tär på mig o inte få några svar!! Känner hur jag faller allt djupare o djupare utan o visa det för någon eller ens tala om det för någon... Har ingen ork kvar att kämpa för att få reda på svaren som jag vill ha o önskar att jag hade...


Tårarna bara rinner o rinner, hur kunde jag låta mig luras ännu en gång? Hur kunde jag tro att någon FAKTISKT VILLE finnas för mig (frånsett min mamma o Sanne!)? Jag orkar inte längre med lögner, säg bara saker till mig som du menar o som kommer ifrån ditt hjärta, annars var tyst o låt mig gråta o försvinna bort i min egen ensamhet o värld... För det är JUST DET jag börjat göra igen, börjat stänga dörrarna som jag så sakta började öppna... Vill du mig inte väl eller håller inte vad du säger o lovar håll dig då borta ifrån mig!! Jag orkar inte längre, trodde på orden som sades men som alltid visade sig vara motsatsen... 


Nu orkar jag inte kämpa längre, håller bara masken uppe när jag är utanför mitt eget hem, men innanför min egen dörr så faller världen sakta men säkert sönder o samman allt mer o mer... Vill du rädda mig så får du FAN visa att du MENAR det du säger o skriver o inte bara gör det för att det känns rätt... Det var allt för stunden...

 
 
Malin

Malin

21 juni 2012 19:07

Tycker det var lite sjukt av psyk att ringa upp och ställa dig så mot väggen och fråga ut dig.... Jag hoppas verkligen inte du har cancer, varför tror eller misstänker läkarna det för om man bortser från mag ont? Jag önskar oxå att jag hade någon att luta mig mot när allt är jobbigt och lita på människan utan att få massa onödiga dumma kommentarer... Även om man har ett förhållande så är det inte alltid gröna ängar och öppna hav utan mer att bättre hålla käften än säga för mycket.... Hoppas undersökningen går bar och att det inte visar någoting! Du är stark annars hade du inte kommit såhär långt lika så jag! Hade jag bara bott närmre dig så hade jag merän gärna velat börja träffa dig och fika och skratta och ha kul! Många kramar från mig!

http://maaaaaaaalin.blogspot.com

ann-charlottesjogren

21 juni 2012 20:04

Tyckte med att det ifrån psyk var onödigt o det gjorde SJUKT ont i mig!! Jag måste äta Imodium för att ngt ska stanna kvar i mig överhuvudtaget, min mormor gick bort till följderna av tjocktarmscancer o min pappa gick bort i akut obotlig elakartad levercancer så dem vill utesluta cancer för säkerhetsskull..
Du vet vem jag menar när jag menar o ha ngn o luta mig emot... Vi kan säkert ses ngn dag! Tack för att du lyssnar o finns kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards