Ann-Charlotte

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av ann-charlottesjogren - 15 juni 2012 23:59

Känner att jag vill ha en ny header men jag vet inte hur man gör en själv så har fått hjälp varje gång! Vill lära mig o kunna göra mina headers själv utan o behöva be om hjälp! Men nu är läget som det är att jag inte kan göra headers, känner du att du vill hjälpa mig eller göra en ny header åt mig så maila mig då;

ann-charlotte.sjogren@live.se o skriv i ämnesraden "Vill hjälpa dig med en ny header!"... Skriv gärna din bloggadress så att jag kan gå in o kolla på din blogg o skickar sedan över detaljer på hur jag önskar att headern ska se ut =)!! Jag kommer klart o tydligt skriva ut personen som hjälpt mig plus denn* personens bloggadress, så att den personen får den "credit" för o ha varit så snäll o hjälpt mig!!

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards