Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Jobbigt för tillfället....

Av ann-charlottesjogren - 22 september 2012 18:06

Går kvällen o natten till idag, var ett helvete... Visste inte var jag skulle ta vägen ingenting! Jag kan nu se bilder var jag blivit utsatt för saker som jag önskar aldrig skett, minnena började komma tillbaka! Paniken inom mig bara växte o ingen av mina mediciner kunde ta bort det jag kände då... Kände mig otroligt otrygg o osäker i min egen lägenhet, mitt eget hem! Men här har hänt saker i min lägenhet som gör att jag vill härifrån...


Jag står i kö till en annan lägenhet, fick höra att jag ligger bra till på den lägenheten, hoppet inom mig växte! Tills jag ringde Trelleborgs Hem igår o fick reda på att bara för att jag fått höra att jag ligger bra till o att dem vill göra en omplaceringskoll/besiktning av min lägenhet, så innebär detta inget! Hoppet som jag hade det försvann på mindre än 1 sekund, jag känner mig så sjukt rädd o ensam!!! Här är något med i lägenheten, jag tror inte på övernaturliga saker, men katterna har varit EXTREMA idag o likaså natten till idag... Dem har gått o pratat utan att där funnits något o jag har känt att här är något/någon mer än jag o katterna i lägenheten!


Jag bor i en trapp som är/har varit till för missbrukare o många har dött till följd av en överdos i huset/trappen!!! Så tar man hit ett medium eller någon som tror på övernaturliga saker/andar kommer känna av en hemsk känsla då dem går in i trappen!!


Jag får panik o ångest av o bara veta om att jag måste gå hem till just denna lägenheten, mitt eget hem!! Men det är också för att här har hänt saker i lägenheten som gör att jag mår dåligt, jag kan inte skydda mig själv, foten har blivit sämre o jag saknar styrka att kunna skydda mig själv!!


Jag vill bara här ifrån, på onsdag är den (26 september) så är det 7 år sedan min pappa gick bort! Så fort jag är i min lägenhet så känner jag hur döden ropar mitt namn o drar i mig... Så fort jag lämnar huset/lägenheten/trappen så känner jag hur allt detta försvinner... Jag tror som sagt inte på övernaturliga saker, detta är bara vad jag känner inom mig m.m.


Jag vill härifrån, ifrån lägenheten, minnena som gör sig allt mer tydliga o påminda, jag är inte rädd för att dö, men det är inte min tid än o jag tänker inte låta döden ta mig utan o kämpa emot!!! Tårarna rinner längs mina kinder, för jag trodde att en del andra saker skulle bli annorlunda/bli av den här gången men som vanligt så skiter sig ALLT för mig!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards