Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Första inlägget via appen i mobilen

Av ann-charlottesjogren - 15 december 2012 21:48

Så nu är allt flyttat till min "nya" lägenhet, det mesta flyttades igår resten togs idag då vi flyttstädade min förra lägenhet... Den ska städbesiktigas på måndag o samtidigt så ska jag lämna nycklarna till DEN lägenheten *SKÖNT!*. Hoppas bara att hon som utför besiktningen godkänner städningen med, jag o min mamma har gjort allt vi kan för o få den så ren som det bara går o få den! Tackar sjukt mycket för ALL hjälp o ALLT stöd som min mamma o hennes särbo har ställt upp med/på torsdag, fredag o idag... Sen tack till en annan person som jag inte kan nämna vid namn pga sekretess för din hjälp!!!

Efter jag kom hem ifrån städningen så har jag hunnit skruva ihop sängen plus ett sängbord, så ligger här på sängen helt utslagen o håller på att somna, så tror jag rundar av här för idag, kanske dyker upp inlägg imorgon, inga långa inlägg utan korta o så kmr det säkert bilder när jag är helt klar

God natt o sov gott mina kära läsare känner mig redan som hemma o stormtrivs <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards