Ann-Charlotte

Alla inlägg den 20 december 2012

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam, finns en speciell person som jag MER än GÄRNA firat nyår tillsammans med...

Men vet inte/tror att han har andra planer o vill nog inte fira nyårsafton med mig eller bjuda med mig dit som han själv nog är bjuden till... Jag vet ju inte, har inte frågat för är för blyg (:$!) plus så vill jag inte verka FÖR PÅ eller för framfusig/impulsiv eller liknande...

Imorgon hoppas jag att min nya mobil kommer (Samsung Galaxy S III) så jag kan börja använda mig av en fungerande mobil...

Nä nu ska jag nog lägga mig, god natt o sov gott allihop <3

O Felix är dessvärre fortfarande sjuk :(

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam, finns en speciell person som jag MER än GÄRNA firat nyår tillsammans med...

Men vet inte/tror att han har andra planer o vill nog inte fira nyårsafton med mig eller bjuda med mig dit som han själv nog är bjuden till... Jag vet ju inte, har inte frågat för är för blyg (:$!) plus så vill jag inte verka FÖR PÅ eller för framfusig/impulsiv eller liknande...

Imorgon hoppas jag att min nya mobil kommer (Samsung Galaxy S III) så jag kan börja använda mig av en fungerande mobil...

Nä nu ska jag nog lägga mig, god natt o sov gott allihop <3

O Felix är dessvärre fortfarande sjuk :(

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards