Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Vad går o blir fel?!

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig utan dem vill inte ha någon relation just nu, sen bara ett par dagar upp till någon vecka senare så har killen ifråga flickvän!! Det sårar mig, det gör så ont i mig!! Likadant som då man lovar mig att höra av sig till mig, att man säger ifrån/till om det är något...


Men än så har jag inte mött EN ENDA kille som har hållit det sista löftet om o höra av sig som han LOVAT o göra under avtalad tid, TROTS att där måhända vara mycket runt omkring just nu!!! Detta är INTE riktat mot någon/några speciell/speciella person/personer!!! Behöver bara skriva av mig o försöka rensa o sortera mina tankar svart på vitt för inuti i mitt huvud går det INTE att reda upp eller sortera något...


Det ENDA jag vill är o finna mig själv, börja kunna älska o acceptera mig för den jag är både psykiskt/själsligt/mentalt men även fysiskt! Jag vill finna killen o kärleken som kan ACCEPTERA o RESPEKTERA mig för den jag är o då ÄVEN inräknat med alla mina handikapp både mentala/psykiska liksom mina fysiska handikapp!! De fysiska är nog lättare o acceptera o respektera då dem syns, men hur jag mår det stänger jag inne för alla andra...


För att ingen ska se hur jag FAKTISKT mår, JO då relationen mellan mig o killen börjar bli allvarlig o han VERKLIGEN STANNAR TROTS alla diverse handikapp osv!!! Finns EN kille som verkar o göra det, men nu får jag inga svar, ser att han läst vad jag skickat till honom osv... Vill SJUKT gärna träffa honom o lära känna honom, men jag vet inte om han har ändrat sig o inte längre vill ses överhuvudtaget, det gör ont i hjärtat o i min själ!!!


Det känns som om att JAG gjort något fel, eller sagt något fel!! Men jag vet inte då jag inte får tag i honom, VISST kan jag ringa, MEN jag är sjukt blyg av mig o vill inte tränga mig på... Men han lovade mig o höra av sig under förra veckan något han inte gjort o han svarar inte på mina sms o läser mina pm inne på Facebook!!! Försöker tänka positivt, 2011 o 2012 har varit två år fyllda med skit o saker jag bara vill glömma etc, men jag ska sitta själv på nyårsafton då ingen har frågat mig om jag vill hänga på... Hade ju hoppats att killen ifråga kanske ville fråga mig om jag ville fira nyår med mig, men det ser inte ut som att DEN planen håller så kommer väl o få sitta ensam i år igen o fira in det nya året, som jag HOPPAS på blir bättre än de senaste två åren!!!


Nu ska jag lägga mig, så god natt o sov gott o ha en god fortsättning =) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 15 december 2012 21:48

Så nu är allt flyttat till min "nya" lägenhet, det mesta flyttades igår resten togs idag då vi flyttstädade min förra lägenhet... Den ska städbesiktigas på måndag o samtidigt så ska jag lämna nycklarna till DEN lägenheten *SKÖNT!*. Hoppas bara att ho...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards