Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Shit snart är det dags

Av ann-charlottesjogren - 10 december 2012 14:24

Jag kan knappt fatta det på FREDAG så flyttar jag ÄNTLIGEN, men jag kommer till att sova i den här lägenheten jag har nu till på lördag för att jag o min mamma ska städa o vi ska börja göra det rätt tidigt! Därav tog jag beslutet att jag sover här o så städar vi denna lägenheten under hela lördagen, sen dammsugar o moppar jag golven igen på måndag innan det är dags för städbesiktningen o vädrar ut lägenheten ännu en gång!! Under hela tiden som jag o min mamma kommer till att vara i lägenheten på lördag så kommer fönsterna till att stå/vara öppna för att vädra... Det må vara kallt som s*tan ute men lägenheten MÅSTE vädras ut så är det bara!!!


Har varit iväg hela dagen idag typ samt har tvättat så alla kläder är rentvättade då dem hängs in o läggs in i garderoberna osv i den nya lägenheten! Jag kommer till att behöva köpa nya sängkläder osv då jag ändå ska köpa nya kuddar o täcken till sängen, sen har jag inga lakan som passar till de måttet på madrassen som jag ska köpa ^^... Igår packade jag ner ALLT inne i klädkammaren så har lite saker kvar i/på vitrinskåpen som troligtvis kommer till att packas ner under kvällen eller morgondagen, sedan så kommer nog även sakerna i köket o badrummet även dem att packas ner under morgondagen kanske på onsdag...


Personen som ska överta min lägenhet ska få komma o kolla på den nu i veckan o hon som har hand uthyrningen ska ringa upp mig för att boka tid så att detta kan ordnas... Har tidigare sagt att jag inte vill vara hemma då lägenheten visas men känner mig mer eller mindre tvungen till det då Felix min hankatt som sagt inte mår riktigt bra o han är redan stressad o jag är hans trygghet... Då är det bättre att jag är hemma vid visningen av lägenheten trots allt!!!


Ser framemot helgen, hoppas att planerna som är inplanerade fortfarande kommer till att bli av!! Annars så har jag bara sabbat det för mig själv ännu en gång, men jag vet ingenting än så länge så försöker att hålla mig kvar till det positiva o hoppas att planerna blir av :)!!! Det är mycket som sker nu men mycket av det hela är positiva saker o saker som jag ser framemot!!! Nä börjar bli trött i huvudet har varit vaken från o till sedan ca kl 02.30 i natt....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards