Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Det gör mer ont än ni anar!!! </3

Av ann-charlottesjogren - 9 juni 2012 22:04

Har o tänker inte namnge eller skriva ut kön eller liknande på personerna, inte heller hur många det rör sig om osv... Läser dem detta så vet dem nog själv om dem är berörda eller inte!! Så fråga inte i kommentarer om vem det rör sig om osv för jag kommer inte svara på det!!! Bara så ni vet om det för vill o tänker INTE utge vem/vilka det är osv!!! Här inne ventilerar jag hur jag mår osv UTAN att specificera diverse person/personer osv i mitt liv!!!


Ett tag i år trodde jag verkligen på att allt i mitt liv skulle vända o bli bättre, träffade en kille som jag VERKLIGEN tyckte (tycker om!) o som jag trodde delade det samma tillbaka... Men som det verkar vara så var inte mina känslor osv besvarade, jag vet inte för har o får inga svar... Det känns så i alla fall, en annan person lovade att ALDRIG lämna mig o ALLTID finnas vid min sida!! FLERA personer lovade mig en massa saker varav INGEN har hållit sina löften, o det sårar mig o gör ont i mig... För det jag hade börjat bygga upp föll samman på mindre än en bråkdels sekund!!!


Personen gör inte det längre, h*n svarar inte då jag hör av mig, jag mår skit då alla dessa personerna lovat mig dyrt o heligt att vara ärliga mot mig o säga till om det var något, säga sanningen till mig!!! Något som INGEN av dem gjort, kontakten bara bröts o anledningarna vet jag inte o få svar på mina frågor vet jag inte om jag någonsin kommer att få... Det gör ont, för behövde o BEHÖVER någon att luta mig mot nu mer än någonsin, någon som jag kan ventilera mina tankar med saker som jag tyvärr inte kan prata om med min mamma då det rör hur jag mår psykiskt!


Tolka inte detta fel, jag har en SJUKT underbar mamma som älskar mig men mitt mående har tyvärr blivit mer än vad hon orkar med o jag klandrar inte henne eller något! Hon är min mamma o precis som alla människor har eller i alla fall de flesta en gräns hur mycket dem orkar med osv, men hon finns för mig ändå o vill inte se mig må dåligt...! Älskar min mamma något otroligt o vet inte vad jag skulle gjort om jag inte haft henne!!


Det känns som om att mycket av det som blivit sagt under slutet av vintern o början på våren bara var ord som sades för att det skulle sägas eller något åt det hållet... Jag känner mig ensam o övergiven av personer som jag VERKLIGEN trodde på o det dem sa!! Gråter återigen dagligen o känner o undrar varför livet gör såhär mot mig, de här personerna ser inte mina tårar eller hur jag mår!! 


Känner mig så JÄVLA dum att jag åter gick i SAMMA "fälla" eller spår, kalla det vad man vill... Jag började smått lita på en del personer, men mina ben slogs undan under mig o jag föll handlöst mot marken... Tilliten o det lilla jag hann bygga upp har splittrats o existerar inte längre... Det känns numera som om att man bara säger saker till mig för att ha sagt det, men sedan efter ett tag så försvinner det man sagt o lovat ifrån personernas liv, men det gör det inte ifrån mitt!!


Tidigare älskade jag ensamheten, det gör jag inte längre, allra minst nu efter det som hänt hittills i år men även det som hände under perioden maj-juni 2010 sedan november 2010-slutet på februari 2011!! Jag vill bygga upp mig själv men jag behöver stöd o hjälp, sådant som jag TRODDE o HOPPADES på att jag skulle få utav en del personer... Känner mig sårad, ledsen men mest besviken över att man bara lämnat mig sådär efter o lovat att finnas för mig, säger/lovar jag något så håller jag det med... Jag säger/lovar INGET bara för att det passar in o kan hjälpa just i en viss situation eller liknande..


Är väl därför som jag blir utnyttjad o sårad gång på gång, jag orkar inte längre... Jag sitter med en oviss situation för tillfället o har INGEN att prata med det om... Ser ni mig nere på stan skulle ni nog inte känna igen mig för det är så ALLT detta har påverkat mig plus att jag varit o är kanske riktigt sjuk... Något jag inte vet än, men hoppas på att få svar på inom en relativt snar framtid!!


Behövde bara skriva av mig lite, ha en fortsatt trevlig kväll! God kväll o god natt på er allihop nu ska jag återgå till det jag sysslade med...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards