Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Skit i mig, jag är bara bra när det passar!

Av ann-charlottesjogren - 5 maj 2012 21:00
Skit i mig, jag är ju bara bra för ett tag sedan lämnar alla eller de flesta mig! Så har det varit HELA mitt liv... Jag har nog 
snart nått min inre smärtgräns o vad jag orkar med o tål, tårarna rinner längs med mina kinder men till ingen nytta längre!! 
Det gör  ONT i mig att det känns som om att jag håller på att brista o gå itu... Tårarna rinner av sig själv! Skit i mig, jag är 
bara bra när det passar, men det är slut med ALLT det nu! För nu orkar inte JAG mer, nekar inte att tankarna på att möta 
andra sidan finns... 


Men varför ska JAG behöva berövas mitt eget liv för att andra utnyttjar o sårar mig?! Så det är bara en tanke, jag är så 
pass sårad nu att jag inte vet om jag någonsin vågar öppna upp mig o låta kärleken knacka på... Det gör så ont i mig nu 
att jag varken vet ut eller in, trodde verkligen på det som jag o en viss person hade... Men som VANLIGT så slogs mina 
ben undan under mig o jag föll hårdare än jag har gjort tidigare, jag ligger än kvar på marken! Jag kan inte resa på mig 
det gör FÖR ONT!!


Jag ligger där o gråter i min ensamhet, när jag går hemifrån då är det precis som om att allting är normalt vad än nu 
normalt är egentligen...!!! Sedan trodde jag att en ANNAN person skulle finnas för mig men även denne verkar jag ha 
förlorat... Vad gör jag för fel? Jag är öppen, rak o ärlig, PRECIS det som min mamma lärt mig o vara!! Men få tycks kunna 
ta det som jag säger, jag är bara bra för ett tag sedan är jag inte värd mer...


Skit i mig, ni behandlar mig ändå bara som skit, ni sparkar på någon som redan ligger o lämnar mig där jag ligger!! 
Skit i mig för nu orkar jag inte mer, ni skiter i mig, då skiter jag i er med!! Men jag vill egentligen INTE sjunka ner till er nivå 
att INTEsvara då ni hör av er som ni gör med mig!! För då är jag PRECIS som NI!! Men tänker inte släppa in någon på 
mitt liv mer, jag måste bli mer hel o stabil i mig själv så att jag slipper dessa smärtorna o att falla så hårt!!


Ni fattar inte vad ni gör mot mig, ni gör mig illa, personer som jag gillat o anförtrott mig till, vänder mig bara ryggen 
nu... Att jag är si eller så era ord är numera tomma för mig för  ONT gör det i mig o jag orkar inte längre!! Ni förstår inte 
vad ni gjort o det lär ni ALDRIG göra heller, för ni bara ignorerar mig... Så mycket tid jag lade ner o så mycket KÄRLEK 
jag gav o blev lovad att få åter var bara tomma ord o rena skämten... Det känns så i alla fall!!!


Jag orkar inte längre, medan tårarna rinner längs med mina kinder så försöker jag att göra fint här hemma! Inte för att jag 
vet till vilken nytta, för kommer ingen på besök o jag vill inte ha med någon o göra för jag mår FÖR dåligt nu!! Katterna 
räddar mig, det är tack vare dem som jag inte har tagit det sista klivet!! Skit i mig, ni som ändå bara säger saker o sedan 
inte håller dem kan jag vara för utan i mitt liv... Har träffat på många människor som gjort mig illa redan i mitt liv men att 
NI gjorde det har gjort att jag inte längre orkar ta mig upp igen!! Ni tog upp mig men lik FÖRBANNAT så slog ni undan 
benen på mig igen!!


Ni VET o VISSTE hur skör jag var o ÄR, men nu är jag ÄNNU skörare än tidigare... Jag vill bara ge upp o invänta döden, 
jag orkar INGET längre!! Visst jag har Dagsjukvården o gå till men jag orkar inte mer, all min ork o lust till livet slogs undan 
mig nu denna gången... Skit i mig, det är ni alla så bra på, men finns ett par personer som förgyller min vardag o som verkligen 
gör ALLT för att hålla kvar mig här i livet!!


Tack Sanne för att du finns gumman, du vet om att du är en av dessa personerna o att du betyder mer för mig än mitt eget 
liv gör! O Anneli trots att vi glidit isär så finns du där för mig o jag finns där för dig o vi har börjat prata lite smått med 
varandra igen!! Ni två tillhör dem som förgyller min vardag o är guld värda!! Men inga andra får komma in på mitt liv 
eller mig, för ni gör bara så att jag mår skit o hamnar i skiten gång på gång!! Skit i mig, för det gör ni ändå!! Jag har ingen ork 
eller lust till livet utan jag fortsätter att leva för att jag känner mig tvungen till att göra det...
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards