Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Behöver hjälp/råd!

Av ann-charlottesjogren - 21 februari 2012 15:21

Ska tatuera in följande på min vänstra underarm "You're gone now, gone but not forgotten, I know I'll see you again"... Men frågan är vilket av alternativen tycker ni är snyggast?

Alternativ 1 (klicka på bilden för o se den i större format!):



Alternativ 2 (klicka på bilden för o se den i större format!):  

 



Något i stil med den här hade jag tänkt o göra nere på min högra ankel!(klicka på bilden för o se den i större format!):

 

 
 
malin

malin

21 februari 2012 16:17

alternativ nr ett, lätt (:

http://http:malinjohannisson.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

21 februari 2012 16:20

Tack :) Det är den bilden jag skickat i väg i ett mms till den tänkta tatueraren! :) Han kan nog göra svalorna snyggare o kanske annan stil på texten :)

 
Lollo

Lollo

21 februari 2012 16:39

Nummer 1 :) den med fåglarna :)

http://dennyblivnafotografen.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

21 februari 2012 16:41

Är den jag gillar mest med o har även mmsat den till tatueraren, för vill veta vad han kan tänkas ta för den!

 
sanna nilsson

sanna nilsson

21 februari 2012 17:06

nummer 1, sjukt snygg!

http://sannanilssoon.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

21 februari 2012 17:08

Tack, den jag mmsat till tatueraren med o det blir den! Är inte för att "bara" ha en text utan vill ha ngn slags bild/symbol med liksom....

 
Ingen bild

messed-up@

21 februari 2012 19:48

Första helt klart :)

ann-charlottesjogren

21 februari 2012 20:12

Det kommer till att bli alternativ 1 med :)

 
Fifif

Fifif

21 februari 2012 23:33

jag gillade båda, bara en text blir ju aldrig fel eller omodernt medan fåglarna ger en lite konstnärligare känsla! :)

http://fifiofkungsgarden.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

21 februari 2012 23:37

Jag är den typen av person som inte enbart vill ha text utan ngn symbol eller liknande :) Som den jag har på ryggen är en text o sedan vingar o den på min underarm kommer att vara alternativ 1 =) Tack ändå för din åsikt/dina synpunkter =)

 
Ingen bild

Sofie

22 februari 2012 09:11

Haha, jag tycker alternativ 2 var finast :)
Båda var fina iof (!!), men jag hade nog tröttnat på fåglarna (som känns mest som en stark trend just nu). Enkelt är min grej. Och om man vill kan man ju "fylla på" o efterhand.

Men som sagt, det är bara mina åsikter :)

Lycka till!

 
Nathalie

Nathalie

22 februari 2012 10:14

Jag håller med de övriga om tatuering nummer ett. Men var noga med placeringen av fåglarna så det ser symmetriskt ur. För som det är nu så sitter fåglarna lite lite snett.
Men det är ju bara att be tatueraren om hjälpt, de kan ju sådant =)

http://kraken.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

22 februari 2012 11:06

Det är meningen att fåglarna ska sitta vinklade lite snett så det ser ut som de flyger/svävar emot/till texten men tack ändå:)

 
ettvanligtliv

ettvanligtliv

22 februari 2012 12:50

Alternativ 1!

http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

22 februari 2012 12:58

Det blir alternativ 1 :)

 
Stella

Stella

22 februari 2012 16:02

Alternativ 1 är ju sjuukt snygg! ;)

http://Stellinii.blogg.se

ann-charlottesjogren

22 februari 2012 22:25

Tack för din åsikt :) Det kommer att bli alternativ 1 om än lite ändringar osv men kmr stå samma sak o med svalorna :)

 
Ingen bild

Angybridge.bloggplatsen.se

22 februari 2012 18:56

Bild nummer ett absolut :)

ann-charlottesjogren

22 februari 2012 22:25

Tack för din åsikt :) Det kommer att bli alternativ 1 om än lite ändringar osv men kmr stå samma sak o med svalorna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards