Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Får inte rätt storlek på min header

Av ann-charlottesjogren - 2 februari 2012 15:56

Någon vänlig person/själ som skulle kunna tänkas hjälpa mig med o bara ändra stoleken på själva headern så att den passar in! För som den är nu ser den helt konstig ut o man måste scrolla en bra bit innan man kommer ner till inläggen!! Vore SJUKT snällt =)

 
 
Hannele - mamma till två prinsar

Hannele - mamma till två prinsar

2 februari 2012 19:50

Vad använder du för internetgrej? dvs använder du firefox eller exploder eller vad?? För mig så ser din header bara avlång ut bara..:)

http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

2 februari 2012 20:07

Använder Chrome (googles egna internet)!

 
Hannele - mamma till två prinsar

Hannele - mamma till två prinsar

2 februari 2012 20:12

Mmm..vissa bloggar ser annorlundare ut när man använder chrome eller ja exploder men testa ta ner firefox så kanske du ser hur allting ser ut ordentligt.
Har du förresten testat använda exploder?

http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

2 februari 2012 20:15

Den såg bra ut innan när ngn annan gjorde en header åt mig men så fort jag gör en själv så blir det bara blää av det hela :( :/ Så tror inte riktigt det beror på vilket internet jag använder mig av

 
Beatrice & Otto

Beatrice & Otto

2 februari 2012 21:37

Gör headern mindre nedtill. Alltså uppifrån och ner av headerbilden. Så blir det bra ska du se!

http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

2 februari 2012 21:42

Tack har provat det men fick inte rätt på det så får hjälp av en annan bloggerska :)

 
Dalatussan

Dalatussan

5 februari 2012 19:51

Hej här är jag :) Jag har varit bortrest i helgen så såg ditt meddelande nu först. Kul att du blev nöjd med headern!

http://dalatussan.bloggplatsen.se

ann-charlottesjogren

6 februari 2012 22:23

Du har nu fått ditt eget inlägg på min blogg o likaså ligger länken till din blogg i inlägget :) Satt o velade mellan den jag har nu o den här fast med vit bakgrund men gillade den här bäst :) Är det okej om jag hör av mig till dig igen när jag vill ha en ny header länkar dig så klart igen då med :)?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards