Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Sitter fast

Av ann-charlottesjogren - 20 januari 2012 16:24

Gråter o känner mig så fruktansvärt ensam ikväll, önskar att jag hade någon att dela livet med o slippa känna mig ensam... Har plockat undan i lägenheten så ser mitt golv mer än innan, jag ser det nästan helt o hållet nu... Har även gjort en skiss eller vad man vill kalla det för till tatueringen som jag ska tatuera in på min vänstra underarm då jag har pengar till det o hittat en seriös o bra tatuerare! 


Det är jobbigt att gråta hela tiden o känna sig nere, jag vill bara få känna mig glad o slippa må som jag gjort de senaste åren... Jag vill inget hellre, jag försöker o försöker men jag kommer ingenstans... Har provat på de vanligaste terapi-formerna, äter medicin mot diverse saker som får mig o må dåligt!! Men inget hjälper, den 14 februari nu i år ska jag ha möte med min läkare på psyk o min handläggare på Försäkringskassan för o se vad dem tycker om olika saker... 


Sen ska jag skicka iväg detta materialet till Folksam sedan så ska dem ta sitt beslut... Men när jag pratade med min läkare förra veckan så ser det inte ut som om att jag kommer kunna jobba eller studera oavsett hur de får min medicinering att fungera... Jag gråter för att när Ritalin-dosen slutar verkar så kommer stormen tillbaka igen... Vill bara lägga mig ner o låta livet passera för som det är nu orkar jag inte med längre!!! 


Att ha fysiskt o psykiskt ont varje dag, det tär o tar med på kroppen än vad många tror eller kan föreställa sig... Jag försöker att inte klaga mer än här inne, men detta är MIN blogg o MITT ställe att ventilera ut mina tankar o allt som jag inte släpper ut eller låter någon se!! Jag ville inte att livet skulle bli såhär men dessvärre så ville inte mitt öde det samma som jag önskade mig... Vill bara här ifrån, slippa allt, ständigt ha ont i magen, må så dåligt inom mig som jag dagligen gör o ha ont i foten men även andra kroppsdelar varje dag... Jag sitter fast o jag mår verkligen inte bra...


Nä nu ska jag låta tårarna rinna, titta på The A-Team för o försöka koppla bort allt det jobbiga o mina tankar o allt annat!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards