Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Det är dags för mig o släppa taget

Av ann-charlottesjogren - 8 december 2011 18:52

Du släppte taget om mig en gång, men vann mig åter igen, du släppte mig en andra gång o kommer du åter igen så kommer du ALDRIG få reda på vad du valt o gå miste om!! Alla säger till mig att det är inte jag som förlorar på ditt spel o allt, det är jag som står där som en vinnare!! Med hedern i behåll, för jag klarade av o vara uppriktig o ärlig mot dig något du ALDRIG klarat av eller kommer klara av o vara mot mig!! Dina sista ord till mig bevisar detta eftersom att du sa "-Vi hörs", än idag 9 månader efter detta samtalet har jag inte hört ifrån dig!


Jag ska vara ärlig det plågar mig, du fick mig o känna saker jag aldrig tidigare känt, kände mig trygg o du sa en massa värmande ord om mig.. Dock i ett berusat tillstånd, orden du sagt mig ligger o gnager o gör så SJUKT ont!! Du inser inte vad du gjort med o mot mig, men det är FAN du som förlorat MIG... En underbar o TOPPEN tjej enligt de som står mig nära, jag har inte förlorat något mer än min värdighet o tron på mig själv o ALLT vad gäller andras ord till mig... ALLTING PÅ GRUND AV DIG!!!


Vill säga att jag hatar dig, men hata är ett starkt ord, jag kan inte hata en person som fick mig o verkligen o må bra, men som samtidigt gjort SÅ ENORMT stor skada... Hur ska jag någonsin kunna förlåta? Dig kommer jag ALDRIG kunna förlåta, frågan är bara kommer jag att kunna känna det som jag kände för dig hos en annan kille eller har du för evigt fångat mitt hjärta?! En jävligt svår fråga...


Sitter o tänker tillbaka på hur allting var för exakt ett år sedan, du hade hört av dig på nytt o frågade om jag ville ses o du beklagade över att du sårat mig o svikit mig, men ord som jag har svårt att ta in idag!! För om du nu kände så DÅ varför, min största fråga är VARFÖR skulle du då köpt hus med en tjej, varit utomlands med en tjej bara ett par veckor innan du hörde av dig till mig igen?! Du hade varit tillsammans med båda två, om du nu kände sådan ånger över vad du gjort mig VARFÖR FAN då göra om samma sak igen?!


Jag har gråtit flera miljoner tårar pga JUST DIG o fler kommer det att rinna tills du visar att du VERKLIGEN är ledsen över ditt beteende något som jag tror att du ALDRIG kommer erkänna för du är för stolt för o erkänna en sådan sak eller tills en annan kille fångar mig med STÖRRE storm än DU o att han VERKLIGEN INTE gör eller behandlar mig på det sättet som du gjort o gjorde!!


Det är djupa ärr i mitt hjärta som än inte är läkta då dem är så djupa att dem lätt brister igen, så sköra är själva ärren men skadan/skadorna där under är SÅ SÅ SÅ mycket större... Jag var en idiot som gick på ditt skådespeleri... Visst önskar jag att vi eller du låtit oss ge oss en andra chans istället för att göra som du gjorde, men du verkar vara lycklig i ditt nuvarande förhållande, grattis till dig... Det är bara jag som får dragit nitlotten hela tiden o du kan glömma att jag går på ditt spel en gång till... Du ska inte få en tredje chans hur mycket mitt hjärta än vill ge dig den om du kommer åter!!


Du hör bara av dig på nytt till mig igen när det tar slut med en tjej då du är onykter, för i mina ögon så är det bara DÅ du vågar ställa frågorna o liknande, otroligt fegt!! Skulle du läsa detta om än att jag inte tror att du gör det så ska du veta att jag FÖRTJÄNAR en kille som ÄLSKAR MIG, RESPEKTERAR MIG ÄVEN för mina diagnoser o mediciner o vad jag gått igenom, vilket du sa att det inte gjorde dig något att jag åt mina mediciner, men något var det som störde dig eller så var du bara så desperat o visste att jag inte skulle neka dig om du hörde av dig på nytt!! Som jag ser o känner det IDAG o gjort en längre tid ÄR o VAR du PRECIS som ALLA andra killar jag träffat du ville bara åt min kropp!!


Men idag väger jag mer än 20 kg mindre än då vi sågs du ska bara veta vad du går o gått miste om så många komplimanger jag får för mitt utseende nu fick jag ALDRIG av dig, jo ENBART då du druckit o ALDRIG var det klara komplimanger... Så nu är det dags för mig att släppa taget o VERKLIGEN försöka denna gången!!

 
 
malin

malin

8 december 2011 19:41

Du är så otroligt stark! Kämpa på <3 Du förtjänar det bästa vännen!

http://maaaaaaaalin.blogspot.com

ann-charlottesjogren

8 december 2011 19:50

Om jag är stark det vet jag inte, känner mig då inte stark.. Det känns inte som om att jag förtjänar o vara lycklig eller glad för varje gång så smäller det o jag är tillbaka var jag är nu o ett snäpp djupare än tidigare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards