Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Blandat

Av ann-charlottesjogren - 25 oktober 2011 21:30

Har inte skrivit på ett tag finns anledningar till varför, dels är det för att jag börjat minnas saker som jag känner att jag inte vill dela med mig av då dem är på TOK för PRIVATA!! Har startat en ny omröstning, skulle vara roligt om ni kunde svara på den så jag vet vad jag ska skriva om o utgå ifrån, kom gärna med förslag osv om ni tycker att jag ska skriva mina synpunkter/åsikter eller fakta!! Men vill såklart även veta om ni vill att jag fortsätter skriva om hur jag mår o hur det går på olika fronter här i livet för mig! 


Så ni får mer än gärna svara på omröstningen som inte ligger allt för långt ner på bloggen mer, ska se om jag flyttar upp den lite med så det är lite lättare o smidigare att rösta då man slipper sitta o scrolla ner bara för att kunna rösta med mera!!


Men om jag nu ska skriva lite om vad som kommer att ske så ska jag se Ladies Night på lördag den 29 oktober 2011 inne på Malmö Arena tillsammans med min mamma o lillasyster!! Har tänkt o lägga upp ett par YouTube-klipp som spelats in sedan tidigare år, så dem kommer här under!


Martin Stenmarck o Andreas Johnson utför den klassiska scenen ifrån Dirty Dancing i Ladies Night showen 2009, en hyllning till Patrick Swayze!


Ifrån Ladies Night 2009 då dem befann sig i Malmö! Magnus Samuelsson gör en hyllningsshow till Michael Jackson!


Ladies Night killarna utför ett BoyBand Medley 2010 (Anledningen till att Martin Stenmarck åker runt på en Segway är för att han oturligt nog lyckades få sin hälsena på vänster vad avsliten då han spelade tennis tillsammans med sin sambo Hanna Hedlund!)


Martin Stenmarck förklarar lite kring det här med vad som hände då han slet av sin hälsena hos gänget i Vakna med the Voice! Dem kommer in på lite diverse olika saker mer än bara just Martins hälsena, men det klippet ligger i spalten med andra liknande klipp! Ni som är vana vid YouTube vet var o vad jag menar =) Ni som är mindre vana vid YouTube ni lär få o finna ut på det Ni med!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Längtar riktigt mycket, eller snarare ser framemot det, för tror inte på saker längre då det ändå bara skiter sig när jag tror på olika saker!! Så mina drömmar, ja vad ska jag säga dem fanns där en gång men inte nu längre!!!


Var i alla fall o klippte mig o fixade till mitt hår tidigare idag, klippte topparna o klippte till min lugg så som jag ville ha den, färgade även håret o gjorde slingor, tänkte ta bilder på det idag! Tog ett par st med mobilen, men bestämde mig ganska snabbt att det får vänta tills på lördag! För då kan jag ta bättre bilder med hjälp av min mamma eller syster som tar bilder på mig med min systemkamera! Kommer ju vara uppklädd, sminkad, fixat håret det enda som kommer förstöra bilderna är gipsskenan, men det skiter jag i, för jag måste ha den!! Så bilder på hur min frisyr blev kommer troligen att trilla in under söndagen!! Med tanke på blåsten o allt ute så ser inte håret så värst bra ut för tillfället o bilderna blir inte bra, men kan bjuda på bilden jag tog när vi började med slingorna o färgningen ser inte klok ut men som sagt bjuder på den!


 Som sagt ser inte klok ut på bilden, men jag bjuder på den!!  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards