Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Ladies Night Malmö Arena 29 oktober 2011

Av ann-charlottesjogren - 28 september 2011 00:11

OBS! ALLA BILDERNA ÄR TAGNA IFRÅN GOOGLE.. Så jag har INTE tag någon av bilderna ALLS o skulle det varit så, då hade jag inte lagt upp dem.. Tänk på detta, det är bilder ifrån Google, ingen annanstans!! OBS!


(För att få bilderna i naturlig storlek så klickarna Du/Ni bara på bilden, så öppnas ett nytt fönster o bilden blir då automatiskt större!!!)


Ladies Night 2011 Malmö Arena o jag ska DIT   !!!!


 

Längtar VERKLIGEN till den 29 oktober :D Många undrar nog vad tusan det är som sker då... Men DET ska jag säga Er, JAG, min mamma samt min syster ska åka till Malmö Arena o kolla på Ladies Night ;) Snacka om o längta o verkligen ha något att se framemot, har jag svårt att ta mig ner till våra platser pga kryckorna så skulle arrangören vara så snäll o fixa så att vi fick bättre platser osv!!


Så jag ska åka intill Mobilia, kanske nu i veckan i alla fall utav det som den består av så att jag kan köpa mig en systemkamera :D!!!! Kommer att ta massa bilder där inne, men det är inga bilder som jag får lägga upp här eller liknande!! Har mailat lite med Per Hedberg som är övergripande projektledare angående vad som får lov o göras samt läggas ut på nätet men även kring ett par andra saker!!! Bilderna JAG tar är till för ENBART EGET bruk, vill säga jag får inte lägga upp dem utan deras tillåtelse!!


Frågade honom även om det fanns någon chans att få ta en bild med grabbarna samt få deras autografer, men detta var inget som han varken kunde garantera eller lova mig då det är många som vill samma sak.. Sen jag på kryckor med hmm ja, men Brolle signerar sin skiva som jag redan har men vill ha en autograf som jag ser att HAN PERSONLIGEN skriver så kommer till att köpa en skiva till ^^ :D!! Har jag tur så kan man få en bild tillsammans med honom vid signeringen men det återstår o se det med...


Verkade inte direkt som Martin Stenmarck ska signerar sin senast släppta skiva, för det framkom inte i mailet ifrån Per som sagt!! Hoppas att dem säljer souvenirer, för då ska jag allt köpa i alla fall en t-shirt, men finns det mer så kan ni lätt räkna med att det ska komma i min ägo som sagt ^^ ...


Följande personer är det som medverkar i år:


- Konferencier Anders Timell (se bild nedanför denna texten!)

 (Källa google...!)


- Thomas Järvheden (se bild nedanför denna texten!)


 (Källa google...!) 

  

- Brolle  


 (Källa google...!)  


-Frank Andersson


 (Källa google...!)


Sist men verkligen då inte minst


- Martin Stenmarck




 (Källa google...!)      


Sa först till min mamma att nä jag vill inte ha detta i födelsedagspresent vi kan göra annat för dem pengarna, men igår när jag hörde följande låt:


Så tänkte jag "FAN alltså, jag vill VERKLIGEN se dem uppträda live på Ladies Night trots allt.." Av en ren impuls o efter ett klart JA ifrån min syster om att hon ville med så var biljetterna bokade, betalda o nu är dem även i tryggt förvar hos min mamma!!! 


 Frank o Martin (Källa google...!)  


Så nu har jag något o se framemot som fan, överraskade min mamma med o säga att jag bokat biljetterna, det första hon frågar är dem betalda?! Ja dem är betalda o jag har biljetterna här inne på min mail samt inne på http://www.ticnet.se/ i trygghet på mitt konto där inne!!


Längtar något otroligt, S sa till mig att det är en sjuk upplevelse, det är så jävla underbart, bra stämning fint ögongodis ja ALLT som bara den på scenen sa hon till mig!! Det är INGET du kommer till att ångra efteråt, tror verkligen inte heller att jag kommer att ångra mig det minsta lilla!! Ska bli skoj som satan:D  

 (Källa google...!)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards