Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Allmänt, PRIVAT!!!: God natt

Av ann-charlottesjogren - 7 september 2011 20:51



  Insåg nu ikväll att jag är mer komplicerad o invecklad än vad jag själv trott, insåg det när jag mailade med en annan tjej!! Vill inte uppge vem då det inte känns rätt!! Mina svar o framför allt mina mail var invecklad, jag menade en sak men uttryckte mig som det motsatta o svarade med undermedvetna svar!! Jag HATAR detta, jag är ett kontrollfreak så det inte räcker att kalla det duga!! 


Jag har allt mer o mer insett att fan vad jag ska göra ALLTING invecklat istället bara för att dra ett kort o simpelt svar eller exempel!! Det räcker egentligen o kolla på mina inlägg, här inne... Dem är långa o egentligen efter mindre än halva inlägget så har jag fått ur mig eller fram det budskapet osv som jag ville!! Jag drar ut på saker o ting!! 


Jag har ALLTID känt på mig att jag inte är eller varit som alla andra, vilket stämmer, jag har varit mer invecklad o komplicerad än de flesta andra!! Visst detta är en del av mig, men jag känner att det börjar bli för mycket o en för stor del utav mig!!! Jag vill inte längre känna mig invecklad eller komplicerad, jag vill stilla lugnet ÄNNU MER i mitt huvud för att kunna reda ut saker o försöka finna vem fan jag själv egentligen är i allt detta!! 


För vem FAN är jag egentligen?! Jag vet inte, frågar någon mig om vad jag har för intresse så kan jag egentligen inte svara på det, för jag vet det egentligen inte!! VISST fotbollen har länge varit ett stort intresse men nu har jag inte ens koll på när det är större matcher osv på Tvn!!! Det står ett stort frågetecken mitt i stormen inne i mitt huvud, vem fan är jag?, vart är jag på väg? osv... 


Inga svar kan jag heller finna, man måste känna mig rätt väl för att kunna läsa mellan raderna o förstå mig o vad jag egentligen menar o inte bara läsa saker o ting rakt upp o ner som det står skrivet!! För jag kan skriva en HEL roman men läser man mellan raderna så ser man tydligt att budskapet fanns där redan 1/4 av romanen!! Jag släpper inte in folk på mitt liv, då jag INTE litar på ANDRA men ej heller på mig själv!!


Det finns ett ytterst fåtal personer som jag släppt in o som vet mer bra mycket mer om mig än många andra gör o jag kan lätt räkna upp dem på en hand!! Men de här personerna vet PRECIS vilka dem är o hur värdefulla dem är för mig o mitt liv!! Jag kommer aldrig till att kunna tacka dem nog, för att ha stått ut med mig, men jag är evigt tacksam över att dem stannat o stannar o inte lämnar mig i sticket då jag behöver dem som mest!! En del av de här personerna har börjat kunna läsa av mig nu o visst kan jag ljuga för dem o undanhålla saker för dem utan att dem har någon som helst vetskap om det... 


Jag har ett sk pokeransikte, ingen kan syna mig eller läsa av vilka kort jag sitter inne med... Men när allt blir för mycket så släpper jag min sk gard o låter en del av personerna se mina kort som jag då öppet visar för dem!! 


Nä får väl försöka sova nu, tur man får påminnelse sms ifrån tandläkaren, trodde jag skulle vara där kl 13.30 imorgon men visade sig hoppsan jag ska visst vara där redan kl 12.30!! Så kan det gå, måste upp till Kattens Läkargrupp med mina journal anteckningar angående min fot innan dess imorgon eftersom att jag ska träffa min nya läkare på fredag på min egen födelsedag kl 11.00 eftersom att jag troligen håller på att få ett sår nere i närheten av det FÖRRA såret/nekroset var som tog mig dryga 4 månader o SJÄLVBEHANDLA (AJ som FAN säger jag bara!!!)!!! 


Sen ska jag även be läkaren o kolla på min mage, för går o har ont i den nästan hela tiden vilket inte känns riktigt bra!! Så vill få det kollat samtidigt!! Så nu ska jag leta fram journalerna o stoppa ner i väskan, ställa alarmet på mobilen så att man vaknar i tid o hinner med allt innan man ska iväg, borsta tänderna o så, sen ta Propavan o förhoppningsvis somna!! God natt ni som går in här o läser vad jag skriver om o vad jag skriver angående vad som snurrar runt i mitt huvud o lite så!! Ni får mer än gärna lov o kommentera, är det något elakt eller liknande så tar jag bort kommentaren!!! 


GOD NATT & SOV GOTT, DRÖM SÖTT!!

NATTI NATTI


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards