Ann-Charlotte

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

PRIVAT, Övrigt: Nu är gränsen NÅDD!!!

Av ann-charlottesjogren - 16 augusti 2011 19:16

 

Nu är min gräns VERKLIGEN nådd, jag orkar inte mer!! GRUNDLURAD återigen, att jag kunde vara så dum o gå på det spelet.. Att jag inte fattade, nu vill jag bara mer o mer bort härifrån, bygga upp mig själv.. Men det går inte så länge jag är kvar HÄR o alla kan kontakta mig när DEM "känner för DET"! 


Insåg att jag blivit lurad IGEN, inte första gången men lovar det är inte sista gången heller... Jag kan INTE njuta av s** för jag vet inte om killen vill något mer eller bara vill sätta på mig!! Det sist nämnda är det som ALLTID inträffar, INGET seriöst någonsin.. Tycks bara duga till o sättas på!!!


   

Bilderna är ifrån Google!


Hatar mig själv, hatar mitt liv, hatar hur mitt liv blivit som det blivit!! Var FAN inte meningen att mitt liv skulle se ut såhär, inte i mitt huvud, men enligt ödet så verkar det inte bättre!! Var nära på o skära mig innan, men min mamma ringde o tacka Gud för det, var inte alls långt ifrån o ta tag i det o skära!! Tack Mojan, idag räddade du verkligen livet på mig TVÅ gånger, dels ifrån att skära mig o sedan tvinga mig till o äta..


Jag skulle inte skurit så jag hade förblött utan gjort det på samma ställe som alla andra gånger, men min mamma stoppade mig i sista sekunden!! Tur var det...


   

Bilderna är ifrån Google!


Jag litar o tror INTENÅGON längre, alla bara ljuger och/eller leker med mig o mina känslor!! Jag orkar inte mer, varför FAN skulle livet bli såhär för?! Vad har JAG gjort för fel?! Anklagar mig själv för ALLTING, för det är ändå jag själv som gör sakerna, jag går emot mig själv o min egen moral!! Imorgon är det vägning o hela den biten, lär väl ha gått ner rätt mycket i vikt, då dem flesta som inte sett mig på ett tag reagerar över hur smal jag blivit!! 


Den anorektiska biten hos mig har ett övertag för tillfället, risken är sjukt stor att jag får LPT o därmed blir tvångsinlagd..!!! DET VILL JAG INTE, mina katter jag kan inte leva utan dem, jag har haft svårt vad det gäller mat sedan kräkfobin slog sig igenom ordentligt i juni 2003!!


Visst blev bättre ett tag, men sedan svek folk mig IGEN o jag föll... Sedan har jag bara fallit mer o mer, för att ingen håller det dem lovat eller sagt!! Istället utnyttjar dem mig för att jag är så svag som jag är, därför jag vill bort härifrån inte imorgon, inte om en vecka eller månad, utan NU!! Ta med mig katterna o bara åka iväg... Men sådan är inte verkligheten, måste gå på kontrollerna, sjukgymnastiken o hela den biten... Hela jag gråter på insidan konstant av smärtan över hur illa andra behandlar o behandlat mig!!! Tårarna som rinner längs mina kinder är bara bevisa på smärtan o att jag inte längre orkar m.m.


   

Bilderna är ifrån Google!


Är jag inte värd mer än o vara en knulldocka, slagpåse, någon man ser ner på osv?! Det verkar då inte så i alla fall!! Gråter nästan dagligen över det som en gång varit o som fortfarande pågår men utav andra personer istället!! Tårarna o mina ord här inne är det enda jag finner förtroende för, tror o litar inte på mig själv heller!! Vet ju PRECIS vad jag kan göra, jag har gjort det förr o vetskapen om att göra det igen är sjukt stor!!!


Min gräns är nådd NU, jag orkar inte mer.. Jag är helt tom o slut, mitt psyke sviker, min kropp sviker mig, ett X antal personer sviker mig o gör mig illa!! Jag vet om att jag ALDRIG kommer till att kunna jobba, fick det beskedet av min förra läkare på psyk, jag är för sjuk, målet är o få mig att må bättre!! Men vad hjälper det då jag bara faller o faller KONSTANT o inte litar eller tror på någon då detta i mina ögon HELA tiden säger mig att någon kommer göra dig illa, vilket faktiskt är sant!! Nä min gräns är nådd nu, orkar inte kämpa mer förrän någon visar att jag duger som den jag är o verkligen kan BEVISA det för mig, inte bara med ord utan även med handlingar!!! Jag orkar inte med att resa mig längre efter varje nederlag eller slag!!!  Jag är sjukare nu än jag någonsin varit...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-charlottesjogren - 27 november 2013 23:25

Det är ett bra tag sedan jag skrev sist, anledningarna är många... Både i negativ o positiv bemärkelse, under detta året som har gått så har otroligt många saker hänt!! Gjorde en undersökning som har fast ställt en diagnos vad det gäller min mage o m...

Av ann-charlottesjogren - 25 december 2012 22:40

Ännu en kväll var jag sitter o funderar o tänker på vad är det som går fel o blir fel... Så fort jag hittar en kille som verkar o vara intresserad utav mig precis som jag är av honom så försvinner ALLT!!! Alla killar säger att det är inget fel på mig...

Av ann-charlottesjogren - 22 december 2012 22:09

Idag har jag sovit i lägenheten i EXAKT en vecka (natten till imorgon då vill säga!). Det tar sin lilla tid då min fot sätter rätt så många stopp o spärrar, men idag eller ja rättare sagt ikväll bestämde jag mig för o trotsa den o dessa DJÄVULSKA smä...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Av ann-charlottesjogren - 20 december 2012 22:21

Herregud, imorgon så har jag bott i den här lägenheten i 1 vecka, sen är det julafton på måndag... Ska fira julafton hemma hos min mamma, vad som sker på nyårsafton eller vad jag ska göra är ännu oklart... Blir väl som förra året att jag sitter ensam...

Presentation/Profil


Behandla mig på samma sätt som du själv vill bli behandlad! Min blogg handlar om hur det är o leva med psykiska problem/handikapp men även fysiska sådana!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

22 besvarade frågor

Gästbok

Antal besökare

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards